سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحلیل بازار

آیفون تصویری چیست؟



امروزه استفاده از آیفون تصویری جزو امکانات ضروری است که باعث ایجاد آسایش هر ساختمان می شود. با نصب آیفون تصویری هر کسی که زنگ منزل یا واحد آپارتمانی شما را بزند قبل از باز کردن می توانید تصویر آنها را ببینید و در صورت شناخت درب را باز کنید. با وجود آیفون تصویری دیگر نیازی به باز کردن درب منزل بدون نشنیدن و ندیدن افراد پشت درب نیست.
آیفون های تصویری به دو صورت رنگی یا سیاه و سفید در بازار موجود است.ایفون تصویری از سه قسمت اصلی مانیتور,پنل زنگ و ترانس تشکیل شده است.

با توجه به ساخت و سازها و مدرن‌تر شدن ساختمان‌ها در کلان شهرها در چند سال اخیر تمایل برای محصولاتی با اندازه صفحه نمایش بیش از 4 اینچ و با حافظه ذخیره عکس یا فیلم بیشتر شده و در سال 95 بیشتر خریدها در این رده قیمتی قرار گرفته است. البته در این رده تعدادی از محصولات با قابلیت کلید لمسی از طرف شرکت‌ها ارائه شده که عمر بیشتر و ظاهر زیبا را به ارمغان می‌آورد همچنین در تعدادی از آیفونهای تصویری قابلیت ارتباط داخلی بین واحدها وجود دارد.
آیفون تصویری خارجی

آیفون تصویری Video Door Phone تکنولوژی جدیدی که این روزها با تنوع گسترده اش توانسته است رقابت تنگاتنگی را بین تولید کنندگان این محصول ایجاد کند. در گذشته از انواع آیفون ها یا درب بازکن های صوتی برای باز کردن درب منازل استفاده می شده است که عملکرد ساده ای داشتند در واقع این سیستم شامل یک پنل زنگ درب خانه و یک دستگاه آیفون صوتی داخل خانه بوده است که با به صدا در آمدن زنگ شما قادر بودید تنها صدای مراجعه کننده را دریافت کنید و با فشردن یک کلید روی دستگاه درب منزل خود را باز کنید ولی با گذشت زمان استفاده از این محصول محدود شده و جای خود را به آیفون تصویری (انواع آیفون تصویری رنگی) داده که شما را قادر می سازد علاوه بر صدای مراجعه کننده بتوانید تصویر او را هم مشاهده نمایید و درب را باز کنید. یکی از ویژگی های اصلی درب بازکن های تصویری صفحه نمایش آنها است که اندازه های مختلفی دارد و می تواند رنگی یا سیاه و سفید باشد و این شما هستید که با توجه به بودجه خود می توانید یکی آیفون مناسبتان را انتخاب کنید.

کمپانی تامر الکترونیک با تولید نمایشگر های رنگی درون منزلی تمام ایرانی با کیفیت بسیار بالا به برندی شناخته شده در بازار های داخلی و آسیایی تبدیل گشته است. شرکت Tamer با بهره گیری از خط تولید ژاپنی خود و کارشناسان و محققان ایرانی در قسمت تحقیق توسعه، آیفون تصویری های با کارایی بالا را به کاربران و مصرف کنندگان خود ارائه میدهد. با ما همراه باشید تا با خصوصیات و ویژگی های سخت افزاری این نمایشگر درون منزلی به صورت تخصصی آشنا شوید.
خصوصیات ابزاری محصولات الکترونیکی طی بررسی های انجام شده توسط کارشناسان فروش دی سی ای کالا از اهمیت بسیار بالایی در نزد مصرف کنندگان برخوردار میباشد تا نسبت به میزان کارایی مورد نیاز آیفون تصویری کاربردی خریداری نمایید که در ادامه به معرفی تخصصی این ابزار ها میپردازیم. از اولین گزینه هایی میتوان به نمایش 16 میلیون رنگ اشاره داشت تا تصاویر انتقالی از پنل دم دری را با وضوح بالا به تماشا بپردازید. از معایب اصلی این سامانه که نبود حافظه داخلی جهت ذخیره سازی عکس و فیلم است تا در صورت عدم حضور کاربر به ذخیره سازی تصاویر افراد مراجعه کننده بپردازد. توانایی تنظیم نور و صدا به صورت دستی از دیگر مزایا نمایشگر رنگی تامر است که تاثیر بسزایی در بالا رفتن کارایی آیفون تصویری درون منزلی دارد.

آیفون تصویری CDV – 70A یکی از محصولات شرکت کوماکس می باشد که در دو رنگ نقره ای و سفید به بازار عرضه شده است. گروه صنعتی کوماکس یکی از نام آشنایان عرصه تولید محصولات حفاظتی است که فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 1968 در استان گیونگی کره جنوبی آغاز نمود. این شرکت با نیم قرن تجربه در زمینه تولید و ساخت دربازکن های تصویری و با بهره گیری از بهترین متخصصین این حوزه و تکنولوژی روز، همواره ایده جدیدی برای عرضه داشته است.قابلیت ارتباط داخلی یا Intercommunication system در حقیقت این امکان را فراهم می سازد تا یک پیغام از طرف اپراتور سیستم یا هر یک از اینترکامهای زیر مجموعه، روی همه یا تعدادی از بلندگوهای تعریف شده و اپراتور دستگاه ذکر شده در صورت لزوم با هر یک از اینترکام ها ارتباط برقرار می کند، و نیز هر یک از اینترکام ها می توانند با اپراتور یا دیگر اینترکام ها ارتباط برقرار نمایند. این فناوری بر روی آیفون های تصویری کوماکس مدل CDV – 70A نیز افزوده شده و از این طریق کاربر می تواند با طبقه های دیگر و یا نگهبانی ارتباط برقرار کند.

تابا الکترونیک پرچمدار فروش محصولات آیفون تصویری از نظر کیفیت و تنوع تولیدات میباشد ، با پیشرفت روز به روز فناوری جای دربازکن تصویری با امکان انتقال تصویر بر روی تلفن همراه و صحبت و بازکردن درب از راه دور در محصولات تابا الکترونیک خالی بود که این شرکت با تولید آیفون تصویری تابا TVD-2910 این پازل جامانده از محصولات خود را تکمیل نمود.

آیفون تصویری تابا TVD-2910 با نمایشگر 10 اینچی تمام لمسی ، قابلیت اتصال به وای فای و دریافت تصاویر و ضبط آن بر روی گوشی تلفن همراه، قابلیت نمایش 8 تصویر همزمان (2 پنل تصویری و 6 دوربین مداربسته HD) با قابلیت ذخیره تصویری دوربین مداربسته ، پشتیبانی از اینترکام ، دارای حافظه و ... ویژگی هستند که میتوان گفت مانیتور تابا TVD-2910 را کامل ترین آیفون تصویری داخلی موجود در بازار کرده است.

دربازکن تصویری تابا مدل TVD-2910  از مانیتور10 اینچ با کیفیت LED_TFT استفاده میکند که به مراتب از صفحه های ال سی دی روشن تر و وضوح تصویری بهتری را دارد. تراکم پیکسلی در این مدل بیشتر و دارای تصویر بسیار با کیفیتی را به مخاطب عرضه میکند برای مثال باید گفت این مانیتور قادر به نمایش پلاک خوردو پارک شده را در روبروی منزل شما را دارد .

آیفون تصویری تامر

پورت نصبکارت حافظه در کنار پلت فورم یا بدنه اصلی دربازکن تصویری تبلتی 10 اینچ تابا قرار دارد که در کنار محل قرار گیری کارت حافظه مکانی قرار دارد تا فلش مموری نیز به آیفون تصویری تابا مدل  TVD-2910 افزوده شود تا با افزایش ظرفیت حافظه تا 128 گیگابات بتوانید تصاویر دوربین های مدار بسته را نیز در این آیفون تصویری ذخیره سازی کنید.

آیفون تصویری V412 آلدو محصولی است که دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی است و از انواع آیفون تصویری آلدو بدون حافظه می باشد یعنی قابلیت عکس برداری و ذخیره عکس ها در حافظه داخلی را ندارد. در ساخت بدنه این محصول از متریال با کیفیتی استفاده شده است که در کنار قیمت مناسب می تواند به یک گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه برای منزل یا اداره شما تبدیل گردد. در ادامه به بررسی مشخصات ظاهری و فنی این آیفون تصویری می پردازیم در نتیجه با ما همراه باشید تا در زمان خرید اطلاعات لازم را داشته باشید.این درب بازکن تصویری دارای بدنه ای مستطیل شکل می باشد که سه کلید غیر لمسی دارد و شکل ظاهری آن الگوبرداری شده از نمونه آیفون تصویری کوماکس می باشد البته این قالب در مدل های 1040 تابا و سیماران هم دیده می شود. در قسمت بالایی و سمت راست بدنه صفحه نمایش 4.3 اینچی دیده می شود که دور تا دور نمایشگر را قابی در بر گرفته است همچنین در قسمت پایین این صفحه نمایش نام ALDO دیده می شود به همراه سه کلید غیر لمسی که هرکدام کاربری خاص خود را دارند.

درب بازکن تصویری V412 آلدو محصولی است که بدون حافظه تولید شده است یعنی امکان ثبت و ذخیره تصاویر مراجعه کننده ها را ندارد بنابراین اگر به این قابلیت در مانیتور رنگی خود احتیاج دارید باید سراغ مدل دیگری از محصولات آلدو بروید. صفحه نمایش این دربازکن LCD است و در اندازه 4 اینچ ساخته شده بنابراین تصاویری با کیفیت مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. نمایشگر این آیفون آلدو غیر لمسی است و تمامی کارها با کلیدهای شاسی دار روی بدنه انجام می شود.

آیفون تصویری آلدو محصولی است ساخت شرکت ایرانی آلدو که کار خود را در سال 1389 با تولید محصولاتی مثل انواع دربازکن و جک های پارکینگی آغاز کرده است و هم اکنون با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسبش توانسته جایگاه مناسبی را بین مشتریان پیدا کند. بدنه دستگاه از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته شده است که به رنگ سفید می باشد و بر اثر گذشت زمان تغییر رنگ پیدا نمی کند.

اگر به دنبال یک آیفون رنگی ساده با عملکردی قابل قبول می باشید به شما خرید آیفون تصویری آلدو مدل V412 را پیشنهاد می کنیم زیرا با داشتن صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچی تصاویری با کیفیت خوب برای شما به نمایش در می آورد و همچنین سه کلید غیر لمسی دارد که کاربری ساده ای دارند. این محصول بدون حافظه داخلی است و از جنس پلاستیک به رنگ سفید می باشد.

آلدو تمامی محصولات خود اعم از انواع آیفون تصویری آلدو را به مدت سه سال گارانتی می کند که این مدت از تاریخ ثبت در فاکتور فروش نمایندگی های مجاز محاسبه می گردد همچنین در شرایطی که فاکتور فروش نباشد، گارانتی از تاریخ ثبت شده روی بسته بندی دستگاه محاسبه می گردد.