سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحلیل بازار

کولر آبی آبسال 7600سلولزی مجهز به کلید الکترونیک مدل AC/CP 76

 

کولر آبی سلولزی آبسال ABSAL مدل AC-CP76 با رده انرژی E و توان مصرفی 900 وات محصولی با راندمان بالا و طراحی منحصر به فرد شبکه های کولر مقاوم در برابر گرما و نور خورشید با پد های نانو سلولزی است که با بهره گیری از فناوری نانو عملکردی بهتر با عمر مفید طولانی داشته و به صورت کاملا بهداشتی و بدون بو عمل می کند و با داشتن لایه محافظ در برابر خوردگی مقاوم بوده و قابل شستشو نیز می باشند. سیستم کولر آبی مناسب مناطق آب و هوای گرم و خشک بوده و بر اساس سرمایش تبخیری عمل می کند که در این فرآیند گرمای هوا جذب شده و برای تبخیر آب مورد استفاده قرار می گیرد. عبور هوا از روی پد های مرطوب موجب تبخیر آب آن ها شده و آب برای تبخیر شدن گرمای هوا را جذب می کند و در نتیجه موجب خنک و مطبوع شدن هوای محیط داخل می‌ گردد.

کولر آبی نانو سلولزی 7600 آبسال مجهز به بدنه با ورقه های گالوانیزه با رنگ مرغوب پودر کوره ای بوده که از خوردگی و زنگ زدگی زود هنگام آن جلوگیری می نماید. این کولر مجهز به الکترو موتور CRS موتوژن با بهره وری و بازده بالا و مصرف برق کمتر بوده و دارای بیشترین حجم آبگیری همراه با الکتروپمپ الکتروژن با قدرت بالای انتقال آب می باشد. این دستگاه به صورت تک فاز عمل کرده و بازده خنکی آن حدود 85 درصد است. میزان هوا دهی دستگاه 8350 متر مکعب در ساعت بوده که به صورت تقریبی جوابگوی زیربنایی در حدود 100 متر مربع می باشد و قابلیت کارکرد با دو سرعت را داشته و توان مصرفی آن هنگام دور کند 400 وات و با دور تند 900 وات می باشد. همچنین جهت حفظ ایمنی و جلوگیری از برق گرفتگی این دستگاه مجهز به کلید محافظ جان است.

 

شرکت (اونیورسال) آبسال یکی از اولین وبزرگترین تولید کننده  کولر های آبی  در بازار میباشد . کولرهای تولیدی در این شرکت از بهترین ورق های با ضخامت بالا وزینک 220 تولید می شود وهمواره در به روز کردن تولیدات خود کوشا هست.
استفاده از کولر آبی در اکثر شهرهای ایران به دلیل دارا بودن هوای گرم و خشک ، امکان پذیر است . کولر آبی باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود ، زیرا جهت تبخیر آب ، انرژی کمی مصرف می کند.

کولر آبی باعث ایجاد رطوبت در هوای خشک شده و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند . رطوبت ایجاد شده توسط این کولر از شوک ناشی از الکتریسیته ساکن جلوگیری کرده و مانع از ترک خوردن وسایل چوبی می شود .

کولرهای آبسال ، به گونه ای طراحی و ساخته شده است که رطوبت لازم را در هوای گرم وخشک ایجاد کرده و هوای مطبوع و دلپذیری را به شما هدیه می کند.

کولر بالکنی :
این کولر برای مکانهایی طراحی شده است که ورودی کانال کولر در آنها از طریق پنجره یا بالکن ساختمان پیش بینی شده باشد . در این مدل علاوه بر اینکه در مصرف کانال صرفه جویی می گردد .، به دلیل قرار گیری دهانه خروجی در سقف کولر فضای کمتری را در بالکن شما اشغال خواهد نمود در نتیجه نصب و سرویس به سهولت انجام می گیرد . این مدل دارای چهار بدنه مشبک می باشد که مقدار بازده خنکی را افزایش می دهد .

ویژگیهای کولر آبسال :

    پروانه : به دلیل یکپارچه بودن پروانه و بالانس شدن آن توسط دستگاههای تمام اتوماتیک مانع از بروز لرزش پروانه و صدا در حین کار می شود ، در نتیجه عمر یاطاقانها و کولر بسیار طولانی است
    پوشال : به منظور جریان بهتر هوا و تبخیر آب ، پوشالها با ضخامت یکسان در تمام سطوح پخش گردیده و با دستگاههای اتوماتیک دوخته شده است به همین علت از ورود گرد و غبار به درون اتاق جلوگیری کرده و هوای خنک و مطبوعی را به شما هدیه می کند.
    نگهدارنده پوشال پلاستیکی : شرکت آبسال به عنوان اولین تولید کننده ، اقدام به طراحی و ساخت نگهدارنده پوشال از جنس پلاستیک نموده است که علاوه بر سهولت نصب ، خطرات احتمالی آسیب دیدن دست سرویسکار را برطرف نموده است. (مدلهای AC58 AC48 )
    بدنه : بدنه و قسمتهای فلزی کولرهای آبسال از جنس ورق گالوانیزه تولید شده و با لایه ضخیمی از رنگ پودری پوشش داده شده است . در نتیجه در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم بوده و از زیبایی ، دوام و عمر بسیار طولانی برخوردار است .
    کولرهای آبسال مجهز به سیستم جدید آبرسانی است . این سیستم که توسط متخصصین آبسال طراحی شده است آب را بصورت یکنواخت روی پوشالها تقسیم می کند بطوری که :

    باعث افزایش بازده خنکی کولر می شود
    از ریختن آب بر روی الکتروموتور جلوگیری می کند در نتیجه امکان سوختن آن وجود ندارد.



استفاده از کولر آبی در اکثر شهرهای ایران به دلیل دارا بودن هوای گرم و خشک ، امکان پذیر است . کولر آبی باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود ، زیرا جهت تبخیر آب ، انرژی کمی مصرف می کند.

جزییات بیشتر کولر آبی آبسال

معرفی شرکت تولید کننده آبسال

مرحوم علی قلی حکیم نژاد شرکت آبسال در سال 1335 با نام «شرکت سهامی لعاب ایران» تاسیس کرد و شروع به تولید محصولات لعابی نظیر بشقاب و کاسه و قوری لعابی نمود. تولید این محصولات تا سال 1343 ادامه یافت و به دنبال طرح توسعه کارخانه و تغییر ساخت تولید ظروف آشپزخانه، از این سال به بعد با تولید اجاق گاز رومیزی و سپس اجاز گاز فردار در زمینه لوازم خانگی به رقابت با دیگر شرکتهای داخلی تولید کننده پرداخت. پس از آن اضافه شدن ظرفیت تولید و اجرا طرحهای توسعه، هر ساله بر تنوع محصولات کارخانه افزوده شد و با تولید محصولاتی نظیر بخاری گاز سوز، آبگرمکنهای گازی، اجاق گاز، کولر آبی و بخاری های نفتی دودکش دار و تشعشتی مادون قرمز و درسالهای اخیر با تولید ماشینهای لباسشویی و کولر پرتابل تمام پلاستیکی در زمره بهترین و معتبرترین شرکتهای تولیدی لوازم خانگی ایران قرار گرفت.

شرکت آبسال در سالهای پس از انقلاب  اسم خود رااز یونیورسال پی‌ال‌سی شناخته می‌شد، به آبسال تغییر نام داد. شرکت آبسال هم‌اکنون مالک شبکه‌ای از 348 شعبه در سراسر ایران می‌باشد، که از طریق آن کالاها و خدمات پس از فروش خود را عرضه می‌دارد.ویکی از بزرگ ترین تولید کنندگان کولرهای ابی و یخاری گازی می باشد.

بخشی از از سهام شرکت آبسال در بورس اوراق بهادار تهران مبادله می‌شود. دفتر مرکزی شرکت آبسال در تهران قرار دارد.