سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحلیل بازار

ابزارفروشی

امروزه ابزارفروشی به طریق مختلفی انجام می شود که بسته به نوع عرضه وتقاضا روند رو به رشد یا منفی دارد که به صورا کوتاه به برسی آنها می پردازیم .

ابزارفروشی مغازه ای 

ابزارفروشی مغازه ای به گونه ای از فروش کالا گفته می شود که فرد خریدار با مراجعه به بازار ابزار و هم چنین ابزارفروشی محلی اقدام به خرید کالای مورد نظر خود کرده و کالا را بعد از تست تحویل گرفته و مورد استفاده قرار می دهد . فروشگاه کارین ابزار از این مدل ابزارفروشی بهره مند بوده و همیشه آمادگی این را دارد که مشتران خود را به صورات حضوری پاسخگویی نماید .

ابزارفروشی آنلاین

ابزارفروشی آنلاین به این صورت می باشد که ابزارفروش یک سایت فروش آنلاین که مربوط به ابزار های خود می باشد را راه اندازی نموده و بعد از گرفتن مجوز های حقوقی و قانونی اقدام به فروش ابزار خود از طریق سایت ابزارفروشی خود می نماید . در این نوع ابزارفروشی خریدار بعداز انتخاب کالای خود در سایت اقدام به خرید نموده و از طریق راه های گفته شده در سایت فروشگاهی ابزار خود را تحویل می گیرد و مورد استفاده قرار می دهد . فروشگاه اینترنتی کارین ابزار با دارا بودن مجوز های رسمی قابلیت فروش ابزار به صورت آنلاین را در سایت خود دارد .

ابزارفروشی تلفنی

ابزارفروشی تلفنی بسیار شبیح ابزارفروشی اینترنتی می باشد با این تفاوت که در ابزارفروش اینترنتی مصرف کننده مشخصات دستگاه را در صفحه خود مشاهده می نماید و اقدام به خرید می کند ولی در ابزارفروشی تلفنی با صحبت کردن با کارشناسان و فروشندگان و گرفتن مشخصات اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خود می نماید . فروشگاه کارین ابزار در این مورد به مانند مورد های قبلی قابلیت دادن مشاوره به خریداران را دارد تا خریداران به سادگی بهترین محصول و کارآمد ترین محصول را خریداری نماید.

* نکته : همیشه توجه داشته باشید که در خرید اینترنتی داشتن مجوز بسیار مهم و حیاطی می باشد چون بعد از خرید کالا ممکن است به باندهای خلافکاری برخورد نمایید .

 

 

 

فروشگاه آنلاین کارین ابزار یکی از سایت های فروش ابزار با ارزنده ترین قیمت های بازار می باشد. می توانید سفارشات خود را از طریق وب سایت این مجموعه به آدرس اینترنتی http://carinabzar.com/  ثبت نمایید.